пятница, 3 октября 2008 г.

Ваші зв'язки

Якщо ваш товар має відношення до вашої минулої діяльності, то все, з ким ви
вступали в контакт (як ваші співробітники, так і ваші колишні клієнти), можуть бути
вашими потенційними покупцями. Крім того, ви можете мати в своєму розпорядженні старих професійними зв'язками і знайомствами. Якщо люди, з якими ви контактували
не стануть вашими клієнтами, то принаймні можуть виявитися корисними в пошуку
таких.

Тих, з ким ви підтримуєте просто особисте знайомство, також не варто списувати
з рахунків - незалежно від того, де і як ви з ними познайомилися.
Ви можете звернутися до ним по допомогу як при особистій зустрічі, так і подзвонивши
по телефону. Такі контакти можуть виявитися корисними не тільки з точки зору
отримання імен і адрес конкретних клієнтів. Ваші друзі можуть запропонувати вам
пару-трійку ефективних ідей. Це теж варто врахувати. Ще краще, якщо вони
виділять час для знайомства з вашим бізнес-планом. Вони будуть вдоволені такій
можливістю і постараються максимально сумлінно проаналізувати всі відправні
точки вашого бізнесу. Така перевірка може позбавити вас від безлічі непередбачених
витрат і забезпечити новими цікавими ідеями.

Комментариев нет: