пятница, 3 октября 2008 г.

Що, якщо конкурентів немає?

Очевидно, це могло б бути дуже хорошою новиною. Ви маєте ринок для себе
самого - принаймні, на якийсь час. Отже, ви можете приготуватися до швидкого
просуванню вперед.

Проте відсутність конкурентів може бути і застережливим сигналом. Вам
краще зробити деяку перевірку. Може, хтось вже спробував цей ринок і знайшов
що він не дає віддачу. Або, можливо, ви пропонуєте дуже новий товар, і ринок -
принаймні, ментально - ще не готовий для нього.

Висновки
Перш ніж ви “зайдете дуже далеко”, корисно подумати над відповідями на
вісім ключових питань:
1. Що конкретно є моїм товаром?
2. Кому він потрібен?
3. Що він може зробити для тих, хто його потребує? Тобто які конкретні
потреби він задовольняє? Яке обслуговування йому потрібне?
4. Чому так важливо задовольнити ці потреби? Які прямі і непрямі
втрати від незадоволення цих потреб?
5. Чому мій товар може не тільки задовольнити ці потреби, але і окупити сам
себе? За рахунок яких можливостей?

Комментариев нет: